بلاگ

آموزش انتقال اطلاعات در نینتندو سوییچ

آموزش انتقال اطلاعات در نینتندو سوییچ، اگر شما اقدام به خرید نینتندو سوئیچ جدیدی کرده‌اید و نگران اطلاعات باقی‌مانده خود در کنسول قبلی هستید، این مطلب می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. در اینجا قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه می‌توانید به طور کامل و بدون نگرانی، اطلاعات و سیو‌های خود را از یک نینتندو سوئیچ به نینتندو سوئیچ دیگر منتقل کنید. با استفاده از راهنمایی‌ها و نکات عملی‌ که در این وبلاگ ارائه می‌شود، شما قادر خواهید بود اطلاعات خود را به طور کامل انتقال دهید و در کنسول جدید از آنها بهره‌مند شوید.

آموزش انتقال اطلاعات و سیو‌های بازی

انتقال اطلاعات در کنسول‌های نینتندو بسیار ساده می‌باشد و با طی‌کردن مراحل زیر به‌راحتی می‌توانید این انتقال را عملی کنید. قبل شروع فرایند انتقال در ابتدا هر دو کنسول یعنی چه نسخه قدیمی و چه نسخه جدید را به اینترنت و کابل متصل کنید.

1. در کنسولی که حاوی اطلاعات و سیو‌های قدیمی است گزینه System Settings را انتخاب کنید. از طریق گزینه Users وارد بخش Transfer your User and Save Data شوید.

2. پس از انتخاب گزینه Next گزینه Source Console را انتخاب کنید.

3. حال سراغ کنسولی بروید که می‌خواهید اطلاعات را به آن منتقل کنید.

4. در این کنسول نیز طبق مراحل قبل System Settings > Users > Transfer Your User and Save Data را طی کنید.

5. اما در اینجا پس از زدن گزینه Next گزینه Target Console را انتخاب کنید.

6. اطلاعات کاربری و رمز خود را وارد کنید تا فرایند Sign In انجام شود.

7. پس از وارد کردن اطلاعات کنسول مبدأ شناسایی می‌شود و با زدن گزینه Transfer اطلاعات منتقل می‌شود.

آموزش انتقال ویدئو‌ها و اسکرین‌شات‌ها

در فرایند بالا تمامی اطلاعات و سیو‌های موردنیاز به‌صورت کامل و درست منتقل می‌شود. اما دراین‌ بین ویدئو‌های ضبط شده و اسکرین‌شات‌ها منتقل نمی‌شوند و شما برای این کار نیازمند طی‌کردن مراحل دیگری هستید.

برای انتقال اسکرین‌شات‌ها و ویدئو‌ها شما به یک MicroSD نیاز دارید.

1. در ابتدا به قسمت System Settings بروید.

2. گزینه Data Management را انتخاب کنید

3. روی گزینه Manage Save Data/Screenshots and Videos کلیک کنید.

4. سپس Manage Screenshots and Videos را انتخاب کنید.

در اینجا شما می‌توانید تمامی اسکرین‌شات‌ها و ویدئو‌های بازی خود را به حافظه MicroSD منتقل کنید. پس از انتقال تمامی فایل‌ها آن را در کنسول جدید جای‌گذاری کنید و از آنها بهره‌مند شوید.

از شما که وقت خود را به این وبلاگ اختصاص دادید و مطالب آن را مطالعه کرده‌اید، سپاس‌گزاریم. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشیم به شما کمک کنیم تا با اطمینان بیشتری در دنیای مهیج نینتندو سوییچ به ماجراجویی بپردازید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *