شرایط استفاده از گارانتی محصولات فروشگاه اینترنتی هامابای

آیا تمام محصولات فروشگاه هامابای گارانتی دارند؟

خیر تمام محصولات موجود در فروشگاه هامابای از گارانتی برخوردار نیستند. توصیه می‌شود به هنگام خرید محصول مورد نظر به این موضوع دقت کافی را داشته باشید

در صورت مشکل و خرابی در محصولات دارای گارانتی ، محصول مورد نظر به شرکت گارانتی‌کننده مربوطه ارسال و شما می‌توانید از شرایط و خدمات پس از فروش آنها استفاده کنید. لازم به ذکر است گارانتی این محصولات بر عهده شرکت مربوطه است و فروشگاه هامابای مسئولیتی در قبال این موضوع بر عهده ندارد.

بله فروشگاه هامابای در راستای اعتمادسازی و جلب اعتماد مشتری قابلیت گارانتی محصولات خود را فراهم نموده است. این گارانتی دارای شرایط زیر می‌باشد.

  • در صورت درخواست مشتری، محصولات فروشگاه از سمت هامابای با 10 درصد افزایش قیمت به مدت 1 سال گارانتی خواهد شد.
  • شما دوستان برای اطمینان از صحت کالا می‌توانید در واتس‌آپ به شماره 09905451755 پیام دهید. کارشناسان فروشگاه هامابای، محصول مورد نظر شما را از پلمپ خارج کرده و صحت و سلامت آن را بررسی می‌کنند و سپس همان محصول برای شما ارسال خواهد شد. توجه داشته باشید تمام این مراحل به صورت ویدیو در واتس‌آپ برای شما ارسال خواهد شد.
  • در صورت خرابی محصول گارانتی‌شده توسط هامابای، این محصول به مدت 3 ماه پس از فروش توسط فروشگاه هامابای تعویض خواهد شد.
  • در صورت خرابی محصول گارانتی‌شده توسط هامابای، این محصول به مدت 3 الی 6 ماه پس از فروش توسط فروشگاه هامابای تعمیر خواهد شد.
  • در صورت خرابی محصول گارانتی‌شده توسط هامابای، این محصول به مدت 6 الی 12 ماه پس از فروش توسط فروشگاه هامابای تعمیر خواهد شد. دقت داشته باشید در این شرایط، هزینه ارسال محصول به منظور تعمیر، بر عهده خود مشتری است.

شایان به ذکر است در صورت باز نشدن پلمپ محصول خریداری‌شده توسط مشتری، امکان مرجوع محصول تا 7 روز پس از خرید آن وجود دارد. دقت داشته باشید در صورت باز شدن پلمپ و بسته‌بندی محصول، امکان مرجوع کالا به دلیل عدم تمایل و سلیقه و سایر موارد وجود ندارد.