بلاگ

آموزش انتقال بازی‌های PS5 به هارد اکسترنال

آموزش انتقال بازی‌های PS5 به هارد اکسترنال، با توجه به حجم انبوه بازی‌های جذاب و حافظه‌های محدود و کم کنسول‌های بازی، کاربران و بازیکنان کنسول‌های ویدئویی همیشه با مشکل کمبود حجم مواجه هستند. از این رو داشتن هارد اکسترنال مناسب و انتقال بازی‌ها به هارد می‌تواند چاره کار باشد. در این وبلاگ، ما به شما نحوه انتقال بازی‌های PS5 به هارد اکسترنال را به طور کامل آموزش خواهیم داد. از مراحل آماده‌سازی هارد تا فرایند انتقال بازی‌ها و مدیریت فضای ذخیره‌سازی، همه را به شما آموزش خواهیم داد تا بهترین استفاده را از کنسول PS5 خود ببرید. با ما همراه باشید.

چه هاردهایی مناسب کنسول PS5 هستند؟

برای استفاده بهینه از هارد اکسترنال با کنسول PS5، بهتر است هاردهایی را انتخاب کنید که با نیازهای سیستم سازگار باشند و عملکرد خوبی داشته باشند. دراین‌رابطه، هارد‌هایی که سرعت انتقال بالا و مناسبی دارند پیشنهاد می‌شوند. همچنین، هاردهایی که از پورت USB 3.0 یا بالاتر پشتیبانی می‌کنند و اندازه مناسبی دارند نیز برای استفاده با کنسول PS5 مناسب هستند.

اگر به دنبال بهترین و مناسب‌ترین هاردها برای کنسول خود می‌گردید می‌توانید از طریق این لینک، از بهترین هارد‌های اکسترنال برای کنسول PS5 مطلع شوید.

چگونه بازی‌های خود را به هارد اکسترنال انتقال دهیم؟

برای شروع ابتدا باید هارد اکسترنال خود را فرمت کنید. برای این کار وارد قسمت Settings کنسول شوید و به قسمت Storage بروید.
در قسمت سمت چپ می‌توانید حافظه‌هایی که در حال حاضر کنسول‌ شما از آنها استفاده می‌کند را مشاهده کنید. اگر هارد اکسترنال خود را به کنسول متصل کرده باشید در این قسمت باید علاوه بر Console Storage، فضای ذخیره‌سازی Extended Storage نیز برای شما قابل‌مشاهده باشد پس اگر این گزینه را مشاهده نمی‌کنید از اتصال درست هارد خود مطمئن شوید.

پس از مطمئن بودن از اتصال هارد خود، وارد قسمت Extended Storage شوید. در اینجا بر روی گزینه Format as USB Extended Storage کلیک کنید.

پس از اینکه فرمت انجام شد حال کنسول شما آماده این است که بازی‌های موردنظر را به هارد اکسترنال فرمت شده انتقال دهد. برای انتقال بازی‌ها به قسمت Console Storage بروید و سپس روی Games and Apps کلیک کنید.

در این قسمت شما با انتخاب بازی‌های موردنظر خود می‌توانید آنها را انتقال دهید. برای این کار روی بازی موردنظر خود کلیک کنید و از قسمت راست پایین روی گزینه Move کلیک کنید.

با تشکر از همراهی شما در این مسیر، امیدواریم که مطالب ارائه شده در این وبلاگ برای شما مفید واقع شده باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مطالب جذاب در حوزه گیمینگ، ما را دنبال کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *