اخبار

اضافه شدن بازی Red Dead Redemption به سرویس GTA+

ز، بالاخره خواسته دیرینه‌ دوست‌داران بازی Red Dead Redemption به حقیقت پیوست؛ طبق این خبر تمام کاربران می‌توانند این مجموعه را بدون استفاده از کنسول‌های نسل هفتم بازی کرده و از آن لذت ببرند.

بالا بودن قیمت این بازی و عدم استفاده از تمام توان سخت‌افزاری کنسول‌های نسل جدید، از معایب بازی Red Dead Redemption بوده است، اما هم‌اکنون بهره‌گیری از نسخه‌ای که بدون نیاز به کنسول‌های نسل هفتم نیز قابل اجرا باشد، بی‌نظیر است.

طبق خبری که روز گذشته توسط شرکت Rockstar games اعلام شد، طرفداران بازی Red Dead Redemption می‌توانند از طریق سرویس GTA+ به این بازی دسترسی پیدا کنند. به دلیل قیمت بالای این بازی، بسیاری از علاقه‌مندان و گیمرها، از خرید این بازی به دلیل قیمت نجومی آن امتناع می‌کردند، اما حالا می‌توانند با داشتن اشتراک در سرویس GTA+، این بازی را تجربه کنند.

هم‌اکنون تمامی مشترکین سرویس GTA+ به بازی Red Dead Redemption که شامل بازی اصلی و بسته‌‌الحاقی Undead Nightmare می‌باشد، دسترسی دارند.
همانطور که می‌دانید GTA+ یک سرویس اشتراکی برای دوست‌داران و طرفداران GTA Online یا گیمرهای تازه‌کاری است که قصد دارند با خرید اشتراک به تجربه بازی‌های مورد علاقه خود بپردازند.

سرویس GTA+ مزایای بسیار زیادی را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد. یکی از تازه‌ترین مزیت‌هایی که این سرویس در اختیار مشترکان خود قرار داده، دسترسی به بازی Red Dead Redemption می‌باشد که به مزایای جذاب قبلی اضافه شده است. کاربران همچنین به مجموعه‌ Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition نیز دسترسی خواهند داشت؛ تمامی این موارد می‌توانند شما را نیز برای گرفتن اشتراک این سرویس فوق‌العاده قانع کند. شما علاوه بر مواردی که بیان شد، می‌توانید مجموعه‌ GTA و نسخه‌ بازسازی شده بازی‌ Red Dead را به صورت جداگانه خریداری کرده و از آن‌ها لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *