اخبار

بازی سریال پرطرفدار Squid Game در راه است

بازی سریال پرطرفدار Squid Game در راه است

پس از انتشار سریال پرطرفدار سریال Squid Game، اکنون خبر رسمی ساخت بازی آن نیز سر و صدای زیادی به پا کرده است.

بر اساس گزارش رسمی پلتفرم محبوب نتفلیکس، پروژه ساخت بازی کامپیوتری اسکوید گیم (بازی مرکب) کلید خورده است. حدود 2 سال پیش شایعاتی پیرامون ساخت بازی ویدیویی سریال موفق squid game در میان طرفداران این سریال به گوش می‌رسید.

از آن زمان تا الان دیگر خبر رسمی و موثقی در مورد این پروژه به گوش نمی‌رسید تا اینکه چندی پیش خود Netflix این موضوع را تایید کرد، اما همچنان هیچ گونه جزئیات و اطلاعات دقیق‌تری در مورد ساخت این بازی منتشر نشده است.

در این مطلب هر آنچه که از سمت نتفلیکس و همچنین شایعات موجود در بازار منتشر شده است را برای شما شرح خواهیم داد.

استودیوی سازنده؟ زمان انتشار؟ فرمت بازی؟ ژانر؟ اسم رسمی بازی؟ این سوالاتی است که در مورد این بازی وجود دارد؛ اما باید بگوییم متاسفانه یا خوشبختانه در حال حاضر هیچ پاسخ دقیقی برای این سوالات وجود ندارد.

تنها اطلاعات رسمی که پیرامون بازی اسکویید گیم منتشر شده است به صورت زیر می‌باشد:

«ساخت یک بازی در دنیای اسکویید گیم که در آن می‌توانید با بازیکنان دیگر در چهارچوب یک مسابقات مخفی به مبارزه بپردازید.»

شایان به ذکر است «بازی مرکب» یک سریال موفق کره‌ای است که در سال 2021 توسط شرکت تنفلیکس منتشر شده است. این سریال به دلیل حجم بالا تماشا، سناریو جذاب و مفهومی و همچنین بازی درخشان بازیگران آن توانست جایزه‌های بین‌المللی زیادی دریافت کند. بعد از کسب جوایز مختلف و بازخورد زیاد میان مخاطبین، سازنده‌های Squid Game تصمیم به ساخت فصل دوم این سریال گرفتند.

اکنون نیز شایع ساخت بازی این سریال کره‌ای سر و صدای زیادی به پا کرده است. مخاطبین و منتقدین این سریال بعد از انتشار این خبر، واکنش‌های مثبت و منفی زیادی به این موضوع نشان دادند.

بسیاری بر این باورند که خبر ساخت سریال اسکویید گیم فقط برای کسب درآمد است؛ اما در نقطه بالا بسیاری از طرفداران این سریال منتظر یک سوپرایز و یک بازی جذاب هستند. نظر شما چیست ؟ می‌توانید دیدگاه‌های خود را پیرامون خبر ساخت بازی Squid game با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *