اخبار

تلاش بی‌نتیجه اپیک برای اضافه کردن شخصیت های نینتندو به فورتنایت

تلاش بی‌نتیجه اپیک برای اضافه کردن شخصیت های نینتندو به فورتنایت

بنا به گفته مدیران و سران بزرگ اپیک گیمز تلاش‌های بسیار زیادی از سمت این افراد برای افزودن کاراکترهای نینتندو از جمله شخصیت ماریو به فورتنایت انجام شده است؛ اما تا اکنون تمام این تلاش‌ها بی‌فایده و ناموفق بوده است.

بعد از رخداد بیگ بنگ بازی فورتنایت، شرکت اپیک اعلام کرد که قصد دارد تا برای فصل بعدی همکاری های خود را با برندها تکمیل‌تر کند. لاک‌پشت‌های نینجا، فمیلی گای، لگو، جی‌آی‌جو و ویکند از جمله بازی‌های معروفی هستند که برای فصل پیش رو به صورت رسمی یا غیررسمی فاش شده‌اند.

روند حضور شخصیت‌ها و مجموعه بازی‌های مختلف در دنیای فورتنایت، بسیاری از بازیکنان این گیم، جای خالی شخصیت های مجموعه محبوبی را در این میان احساس می‌کنند.

لازم به ذکر است بعد از انتشار فصل‌های جدید فورتنایت اما هنوز هیچکدام از شخصیت‌های متعلق به نینتندو به بازی فورتنایت راه پیدا نکرده‌اند. شخصیت‌هایی همچون ماریو، لینک، پرنسس پیچ و Ash Ketchum از جمله موارد مختلفی هستند که امکان ورود آنها از دنیای بازی‌های نینتندو به فورتنایت بسیار زیاد است.

اما دلیل عدم همکاری بین نینتندو و فورتنایت چیست؟

بنا بر گفته ساکس پرسون مدیر اجرایی اپیک گیمز، نینتندو هیچ علاقه و تمایلی برای همکاری با این شرکت به صورت دوطرفه از خود نشان نداده است. در واقع از دید پرسون دلیل اصلی عدم همکاری میان این دو شرکت، خودخواهی و عدم تمایل نینتندو می‌باشد.

ساکس پرسون در بخشی از سخنان خود می‌گوید که:

«نمی‌دانم چگونه می‌توان این موضوع را به خوبی بیان کرد. نینتندو و ما همیشه استراتژی‌های مخصوص به خود را داشته‌ایم. امیدوارم روزی امکان همکاری و استفاده از کاراکترهای آنها را داشته باشیم. قطعاً این موضوع، بازیکنان ما را خوشحال خواهد کرد.»

جالب است بدانید بازی fortnite تا به حال همکاری های زیادی با سلبریتی‌ها، بازیگران ، سریال‌ها و… داشته است. اضافه کردن شخصیت‌های شناخته‌شده به fortnite یکی از دلایل پرطرفدار بودن این بازی می‌باشد.

در انتها باید بگوییم که اپیک گیمز و فورتنایت در مورد همکاری با نینتندو در آینده هیچگونه اظهار نظر رسمی نداشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *