اخبار

دنبال یه راهی برای نشون ندادن شماره موبایلت توی تلگرامی؟ این مطلب رو بخون

همانطور که می‌دانید برای شروع فرایند ثبت نام در تلگرام، ابتدا باید شماره تلفن خود را وارد کنید. به این ترتیب شما توسط سیستم تلگرام احراز هویت خواهید شد. اما بسیاری از کاربران تمایلی برای نشان دادن شماره تماسشان به همه افراد ندارند. اگر شما هم به دنبال مخفی کردن شماره موبایل خود هستید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

راهنمای موبایل‌های اندرویدی

ابتدا باید برنامه تلگرام را در گوشی خود باز کنید و سپس روی نماد سه خط از گوشه بالا ضربه بزنید. سپس گزینه “Setting” را انتخاب نمایید. اکنون وارد “Privacy and Security” شوید. در مرحله بعدی می‌بایست گزینه “Phone number” را پیدا کنید و وارد آن شوید. اکنون در بخش “Who Can See My Phone Number” مشاهده خواهید کرد که گزینه دیفالت روی “Everybody” قرار گرفته است. اگر می‌خواهید شماره تماس شما فقط برای مخاطبین گوشیتان نمایش داده شود این گزینه رو روی “My Contacts”  و اگر اصلا نمی‌خواهید کسی آن را مشاهده کند باید این گزینه را روی “Nobody” قرار دهید.

در ادامه مراحل بالا را به صورت عکس نیز برای شما نمایش داده‌ایم.

 

 

راهنمای موبایل‌های IOS

در این نوع گوشی‌ها شما باید ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید و سپس روی تب “Setting” ضربه بزنید. گزینه‌ی “Privacy and Security” را انتخاب نمایید و سپس وارد بخش “Phone Number” شوید. اگر به دنبال پنهان کردن شماره موبایل خود از همه افراد هستید، گزینه “Nobody” را انتخاب کنید.

شما می‌توانید در زیر این مراحل را مشاهده کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *