اخبار

رونمایی رسمی از تریلر GTA 6

رونمایی رسمی از تریلر gt6

شاید بتوان به جرئت سال 2023 را به عنوان یکی از برترین سال‌های صنعت گیمی معرفی کرد. امسال بازی‌های متفاوت و جذاب بسیار زیادی به بازار عرضه شده است. در واقع در سال 1402 یکی از شلوغ‌ترین سال‌های گیم‌بازها را سپری کردیم؛ با اینکه رونمایی تریلر بسیاری از بازی‌های مختلف، گیم‌بازها را به وجد آورده است؛ اما بدون شک یکی از بهترین خبرهای انتهای سال 2023، رونمایی از تریلر GTA6 می‌باشد.چندی پیش رئیس راک استار ضمن تایید رسمی بازی GTA 6 ، خبر از رونمایی آن در بازه ی زمانی 10 آذر الی 15 آذر خبر داد. در نهایت  طبق خبر منتشر شده از قبل، روز چهاردم آذر ماه تریلر رسمی gta6 توسط شرکت راک استار منتشر شد.

جالب است بدانید انتظار گیم‌بازها برای بازی GTA 6 بعد از 10 سال به یک تریلر به مدت 91 ثانیه به پایان رسید. همانطور که می‌دانید مجموعه بازی‌های جی تی ای (gta) یکی از پرطرفدارترین بازی‌های تاریخ به حساب می‌آید.

با توجه به ویدیو رسمی منتشرشده می‌توان گفت شایعات در مورد حضور دو شخصیت زن و مرد در این بازی به حقیقت پیوسته است. یکی از نکات قابل توجه در این بازی بازگشت به شهر وای سیتی می‌باشد.

همانند نسخه های قدیمی، استفاده از ماشین، قایق، هاوربرد و سایر وسایل نقلیه در نسخه جدید gta6 نیز به قوت خود باقی است. همچنین در تریلر GTA6 خوش‌گذرانی، رقص و پایکوبی مردم، جرم و جنایت در خیابان‌ها نیز به چشم می‌خورد.

 

زمان انتشار جی تی ای 6

طبق اعلام رسمی راک استار، بازی gta 6 در سال 2025 به بازار عرضه خواهد شد. با توجه به مشاهده گرافیک بالا و بسیار زیبا و استفاده از هوش مصنوعی در تریلر این بازی انتظار می‌رود نسخه جدید GTA6 حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

لازم به ذکر است در حال حاضر عرضه بازی جی تی ای 6 برای کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس تایید شده است؛ اما با توجه به محبوبیت بالای این بازی انتظار می‌رود این بازی به زودی برای pc نیز به بازار عرضه شود.

تصاویر رسمی از gta6

تصاویر رسمی از gta6

تصاویر رسمی از gta6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *