اخبار

رونمایی رسمی سامسونگ از نسخه ویندوزی مرورگرش

رونمایی رسمی سامسونگ از نسخه ویندوزی مرورگرش

در حال حاضر مرورگر پیش‌فرض مورد استفاده در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، مرورگر قوی و قدرتمند کروم می‌باشد؛ اما جالب است بدانید برخی از شرکت‌ها دارای مرورگر اختصاصی هستند. سامسونگ یکی از آنها است. چندی پیش این شرکت از نسخه ویندوزی مرورگر خود بر پایه موتور کرومیوم رونمایی کرد.

تاکنون اکثر کاربران اندرویدی از مرورگر کروم به عنوان مرورگر پیش‌فرض استفاده می‌کردند. البته لازم به ذکر است مرورگر روی موبایل‌ها شرکت سامسونگ به طور پیش‌فرض، Samsung Internet است.

اما اکنون با توسعه مرورگر پیش‌فرض سامسونگ انتظار استفاده بیشتر کاربران از این مرورگر خواهد رفت. این شرکت علاوه بر توسعه مرورگر خود روی سیستم عامل اندروید، نسخه ویندوزی مرورگر خود را نیز منتشر نموده است.

سامسونگ نسخه ویندوزی مرورگر خود را بر پایه موتور کرومیوم گسترش داده است. در واقع از این به بعد می‌توان روی کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های ویندوزی از این مرورگر جدید استفاده کرد.

در حال حاضر در نسخه دسکتاپ samsung internet همانند دیگر مرورگرها امکان همگام‌سازی تاریخچه جستجو بین لپ‌تاپ و موبایل وجود دارد. همچنین کاربران با ورود به این مرورگر می‌توانند به تب‌های باز شده ، تاریخچه جستجو و بوک‌مارک‌ها دسترسی پیدا کنند. البته به گفته شرکت سامسونگ هنوز برخی امکانات این مرورگر مانند دسترسی به رمزهای عبور، همگام‌سازی نهایی گوشی و لپ‌تاپ و… فراهم نیست.

جالب است بدانید اگر برای اولین بار قصد استفاده از سامسونگ اینترنت را داشته باشید این مرورگر به شما اجازه دسترسی به اطلاعات سایر مرورگرها همچون تاریخچه جستجو، بوکمارک‌ها را خواهد داد. همچنین شما می‌توانید از طریق فایل HTML بوکمارک‌ها را ایمپورت کنید.

این مرورگر امکان پشتیبانی از سرویس‌های مسدودکننده تبلیغات، افزونه‌های متفاوت، تم‌های روشن و تاریک متفاوت و… را دارد. در همین راستا انتظار می‌رود این مرورگر حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *