اخبار

ورود کریستیانو رونالدو به صنعت گیم

ورود کریستیانو رونالدو به صنعت گیم

به تازگی خبر رسمی ورود کریستیانو رونالدو بازیکن مشهور و معروف تیم النصر عربستان به عنوان سرمایه‌گذار تیم توسعه بازی UFL تایید شده است.

همانطور که همه می‌دانیم، فوتبال ورزش اول کل دنیا محسوب می‌شود؛ اما جالب است بدانید تنها دو کمپانی الکترونیک آرتز (EA) و کونامی (KONAMI) در صنعت ساخت بازی‌های ویدیویی حضور دارند.

چندی پیش استودیوی Strikerz از یک شبیه‌ساز جدید فوتبالی به نام UFL خبر داد. این استودیو وعده یک گیم‌پلی کاملا منحصر به فرد و جذاب را به طرفداران فوتبال داده است.

خبر ساخت و پخش بازی UFL زمانی سر و صدای زیادی کرد که شایعات سرمایه‌گذاری فوتبالیست بزرگ یعنی کریستیانو رونالدو پیرامون این موضوع افزایش پیدا کرد.

شایعاتی مبنی بر سرمایه‌گذاری 40 میلیون دلاری رونالدو برای توسعه بازی UFL مطرح شده است؛ اما این شایعات زمانی قوت بیشتری پیدا کرد که خود رونالدو در صفحه شخصی اینستاگرام خود این خبر را به صورت رسمی تایید کرد.

«بسیار خوشحالم که بخشی از این پروژه بزرگ هستم و اطمینان دارم که بازی UFL نسل جدید و منحصر به فردی از شبیه ساز فوتبال را رونمایی خواهد کرد.»

این بخشی از صبحت‌های رونالدو در صفحه شخصی خود است. لازم به ذکر است با توجه به مشهوریت و محبوبیت این بازیکن (614 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام) حضور او در این صنعت می‌تواند سبب تحول عظیم و بزرگی شود.

در کنار استودیوی Strikerz شرکت بین المللی XTEN Limited با بیش از 200 کارمند رسمی در سراسر جهان در تیم توصعه این بازی نیز وجود دارد.

در زیر بخشی از مصاحبه یوجین نشیلوف مدیر عامل استودیوی Strikerz  را مطالعه می‌کنید:

«پیوست کریستیانو رونالدو به عنوان یک شریک و سرمایه‌گذار گام و عامل مهمی برای رشد و توسعه بازی UFL به حساب می‌آید.»

هنوز تاریخ رسمی انتشار بازی UFL مشخص نشده است. فقط مشخص شده است که بازی UFL قرار است برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شود.

شما می‌توانید نظرات خود را در مورد این بازی با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *