اخبار

ورود گراک به بازار داغ هوش مصنوعی

به تازگی استارت‌آپ xAI از توسعه هوش مصنوعی خود یعنی گراک (Grok) خبر داده است. هدف از این توسعه، پاسخگویی به تمام سوالات ذهنی کاربران است. با ما همراه باشید تا از ویژگی های جذاب این هوش مصنوعی مطلع شوید.هوش مصنوعی شرکت xAI با نام گراک (grok) معرفی و به بازار روانه شد. این محصول علاوه بر پاسخگویی به تمام سوالات افراد در هر زمینه، به آنها پیشنهاد می‌کند که چه سوالاتی را از آن بپرسد. التبه باید بگوییم این هوش مصنوعی زمان پاسخگویی به سوالات شما، از شوخ طبعی زیادی برخوردار است. در نتیجه اگر تمایلی به شوخی ندارید توصیه می‌شود از این ربات استفاده نکنید.

طبق ادعای سایت رسمی xAI، ویژگی خاص گراک، دسترسی کامل به اطلاعات شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) است. همچنین این ربات توانایی پاسخگویی به سوالاتی را دارد که اکثر چت‌بات‌های هوش مصنوعی قادر به آن نیستند.

گراک همچنان در مرحله آزمایشی قرار دارد. در نتیجه انتظار می‌رود به مرور این هوش مصنوعی به یکی از بهترین ربات‌های موجود در فضای مجازی تبدیل شود.

هدف شرکت xAI از ساخت گراک

شرکت xAI قصد دارد با ساخت هوش مصنوعی جدیدش، درک و دانش بشر را افزایش دهد. در ادامه هدف این شرکت از ساخت گراک را از زبان خودشان بیان خواهیم کرد:

  • بهبود تحقیقات و نوآوری: ما قصد داریم گراک برای هر کسی به عنوان دستیار تحقیقاتی بسیار قوی قرار دهیم.
  • جمع آوری بازخورد و کسب اطمینان از اینکه ابزار هوش مصنوعی حداکثر سودمندی را برای همه‌ی بشریت دارد: ما اعتقاد داریم که طراحی ابزارهای هوش مصنوعی برای هر فردی با پیشینه و دیدگاه سیاسی‌ای، مفید و مهم محسوب می‌شود.

هدف نهایی xAI از ساخت گراک، کمک بیشتر جهان به بشر است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *