بلاگ

پس از خرید PS5 چه لوازم دیگری تهیه کنیم؟

پس از خرید PS5 چه لوازم دیگری تهیه کنیم؟، بی شک خرید کنسول جذابی همچون PS5 بسیار تجربه لذت بخشی است. اگر شما هم به‌تازگی اقدام به خرید این کنسول کرده‌اید حتماً تجربه این لذت شیرین را درک ‌می‌کنید. حال اگر به دنبال این هستید که بدانید چه لوازم ضروری و اضافه‌ای باید برای خود تهیه کنید، این وبلاگ مخصوص شماست. در اینجا ما به بررسی انواع لوازم و تجهیزاتی که پس از خرید PS5 می‌توانید تهیه کنید تا سطح کیفی بازی خود را به طور چشمگیری بهبود ببخشید، می‌پردازیم. پس تا انتها همراه ما باشید و این مطلب را از دست ندهید.

لوازم جانبی و موردنیاز کنسول PS5

کنترلر اضافه

اگر قصد دارید با کنسول خود به‌صورت چندنفره با دوستان یا خانواده خود بازی کنید، بی شک نیازمند خرید یک کنترلر دیگر هستید. همانطور که می‌دانید در بسته‌بندی کنسول PS5، تنها یک کنترلر و دسته بازی وجود دارد و برای داشتن یک کنترلر اضافه باید هزینه دیگری بپردازید.

علاوه بر اینکه کنترلر اضافه برای بازی‌های چندنفره کاربرد دارد، زمانی‌که شارژ کنترلر اصلی کنسول خالی شده می‌توانید از آن به‌عنوان یک جایگزین برای کنترلر اصلی استفاده کنید. با داشتن یک کنترلر بیشتر دیگر نگران خاموش‌شدن کنترلر خود حین بازی نیستید و می‌توانید در صورت عدم شارژ کافی، کنترلر دیگر خود را به کار بگیرید. همچنین اگر قصد خرید کنترلر دیگری جز کنترلر اصلی PS5 دارید، ما برای شما تعدادی از بهترین کنترلر‌های PS5 را بررسی کرده‌ایم و شما از طریق این لینک قادر به مشاهده آنها هستید.

هدست گیمینگ

هدست از آن دسته لوازمی است که برای هر بازیکن حرفه‌ای یک وسیله ضروری به‌حساب می‌آید. اگر قصد دارید در بازی‌های خود مخصوصاً بازی‌های آنلاین و چندنفره بهترین عملکرد را داشته باشید، داشتن یک هدست گیمینگ مناسب برای شما بسیار مهم و ضروری است.

هدست‌های گیمینگ باکیفیت بالای خود به شما امکان می‌دهند تا تمامی جزئیات بازی را به‌صورت واضح بشنوید. همچنین میکروفون مناسبی که در آن تعبیه شده باعث می‌شود تا شما در بازی‌های آنلاین و چندنفره به صورت بهتری با دوستان و هم تیمی‌های خود ارتباط داشته باشید.

مطمئن شوید که هدستی که انتخاب می‌کنید دارای کیفیت صدای مناسبی باشد تا بهترین عملکرد‌ها را در بازی‌های ویدئویی از خود نشان دهد. همچنین هدستی را انتخاب کنید که استفاده از آن راحت باشد. علاوه بر این در نظر داشته باشید که هدست گیمینگ موردنظر شما با کنسول PS5 سازگار باشد و به‌آسانی به آن متصل شود.

اگر قصد خرید هدست گیمینگ را دارید، باید به یک سری از نکات توجه کنید. برای این منظور بد نیست سری به این لینک بزنید تا بیشتر با نکات ضروری خرید هدست گیمینگ آشنا شوید.

شارژر و پایه‌ها

پایه‌های شارژر و پایه‌‌های کنسول PS5 علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به ستاپ گیمینگ شما می‌دهند، بسیار مفید و سودمند هستند. با استفاده از پایه‌های شارژر، کنترلر‌های شما دائم از شارژ کافی برخوردارند و هر لحظه که شما بخواهید آماده بازی هستند. همچنین پایه‌های کنسول با داشتن فن‌های پرقدرت و خنک‌کننده عملکرد کلی دستگاه شما را افزایش می‌دهند. اگر به دنبال خرید پایه مناسب برای کنسول و کنترلر خود می‌گردید، پیشنهاد می‌شود نگاهی به بخش کنسول و لوازم جانبی فروشگاه هامابای بیندازید.

حافظه و هارد اضافه

حافظه محدود و کم کنسول‌های بازی، یکی از بزرگ‌ترین معایب آنها می‌باشد. با توجه به گستردگی بالا و حجم بالای بازی‌های این دوره، حافظه‌هایی در حدود 500 گیگابایت و یا حتی 1 ترابایت، دیگر جوابگوی نیاز علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیوئی نمی‌باشد. ازاین‌رو اگر قصد تجربه تعداد زیادی از بازی‌ها را دارید، خرید یک هارد مناسب برای شما ضروری می‌باشد.

با داشتن یک حافظه اضافه، می‌توانید فضای ذخیره‌سازی کنسول PS5 خود را تا حد بسیار بالایی افزایش دهید. مطمئن شوید که حافظه اضافه‌ای که انتخاب می‌کنید دارای ظرفیت کافی برای نیازهای شما باشد و همچنین حافظه و هاردی را انتخاب کنید که با کنسول شما سازگار است و به طور صحیح کار می‌کند.

اگر به دنبال یک حافظه و هارد جانبی برای کنسول هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله “بهترین هاردهای اکسترنال برای پلی‌استیشن 5” بزنید. در این مطلب ما بهترین هاردهای اکسترنال را به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم.

محافظ و کیس کنسول

شاید در نگاه اول خرید محافظ و کیس مقاوم برای کنسول، هزینه‌ای اضافی و غیرضروری باشد، اما با توجه به قیمت و حساسیت بالای کنسول‌ها، خرید چنین لوازمی برای هر کسی ضروری است. محافظ‌ و کیس‌، کنسول PS5 شما را در برابر هرگونه آسیبی ایمن می‌کند و شما می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی از کنسول خود استفاده کنید.

همچنین بسیاری از این کیس‌ها، به دلیل زیبایی و رنگی بودن، ظاهر زیباتری به کنسول شما می‌بخشند و جذابیت آن را افزایش می‌دهند. با انتخاب یک کیس یا محافظ با طرح و رنگ موردنظر، می‌توانید کنسول خود را با سلیقه شخصی خود سفارشی کنید. اما قبل از خرید این‌گونه لوازم حتماً ابتدا مقاومت آن را در نظر بگیرید و طرح یا زیبایی را در فاکتور بعدی قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *