اخبار, Gaming

اضافه شدن سه بازی Dr Mario، Mario Golf و Mario Tennis به سوییچ آنلاین

اضافه شدن سه بازی Dr Mario، Mario Golf و Mario Tennis به سوییچ آنلاین، از سه شنبه 12 مارس 2024 (22 اسفند 1402) علاقه‌مندان به بازی‌های ماریو می‌توانند سه بازی دیگر از پلتفرم Game Boy را با اشتراک سوییچ آنلاین خود تجربه کنند.

سه عنوان دیگر از ماریو قرار است هفته آینده در کتابخانه Game Boy Nintendo Switch Online عرضه شوند. این جدیدترین اطلاعیه و خبری است که توسط شرکت نینتندو منتشر شده است. بازی Dr Mario از گیم بوی (Game Boy) و دو بازی Mario Golf و Mario Tennis از گیم بوی کالر (Game Boy Color) در تاریخ 22 اسفند امسال به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه می‌شوند. در ادامه به بررسی اجمالی و مختصر این عناوین خواهیم پرداخت.

نسخه Game Boy بازی Dr Mario، اولین نسخه این بازی است که همزمان بر روی Game Boy و NES منتشر شده است. در این بازی بازیکنان باید به دکتر ماریو کمک کنند تا همه ویروس‌های موجود در شیشه را با انداختن قرص‌های رنگی روی آن‌ها بکشد و رنگ‌ها را با هم هماهنگ کنند تا ناپدید شوند، با یکسان کردن رنگ‌ها و از بین بردن ویروس‌ها، مرحله به پایان می‌رسد. با توجه به عدم نمایش رنگی در پلتفرم Game Boy، قرص‌ها به رنگ سیاه، سفید و خاکستری هستند.

بازی Mario Golf در سال 1999 توسط استودیو Camelot Software Planning ساخته شد. این بازی، اولین تجربه گلف را با شخصیت‌های اصلی مجموعه بازی‌های ماریو برای مخاطبان و بازیکنان فراهم کرد. در این بازی یک حالت داستانی منحصر به فرد با ویژگی‌های نقش آفرینی فراهم شده است که در آن شما می‌توانید از بین 4 شخصیت جو، شری، کید یا آزالیا، یکی را انتخاب کنید و با آن شخصیت در رقابت‌ها و مسابقه‌های مختلف شرکت کنید.

بازی Mario Tennis نیز در سال 2001 منتشر شد و همانند بازی Mario Golf شما را به رقابت‌های هیجان انگیز و پر از استرس تنیس می‌برد. سازندگان بازی Mario Tennis تمرکز خود را بیشتر روی بخش گیم‌پلی بازی گذاشته‌اند و به جای تمرکز بر روی پاورآپ‌ها، گیم‌پلی بازی را برای بازیکنان و طرفداران این مجموعه بازی هیجان‌انگیزتر کرده‌اند. در این بازی نیز یک حالت داستانی با نام Mario Tour وجود دارد که در این بخش بازیکنان می‌توانند یکی از دو شخصیت الکس و نینا را انتخاب کنند و با انجام مراحل مختلف رتبه خود را ارتقا دهند.

شرکت نینتندو بازی‌های دو پلتفرم Game Boy و Game Boy Color را به عنوان بخشی از اشتراک استاندارد سرویس Switch Online در دسترس مشترکان خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید با پرداخت 4 دلار، 8 دلار و 20 دلار به ترتیب اشتراک یک ماهه، 3 ماهه و 12 ماهه این سرویس را خریداری کنید.

منبع: سایت VGC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *