اخبار

محبوب‌ترین بازی‌های PS5 در اروپا و آمریکا در ماه فوریه 2024

محبوب‌ترین بازی‌های PS5 در اروپا و آمریکا در ماه فوریه 2024، براساس لیستی که در سایت gamingbolt اخیراً منتشر شده است، بازی Helldivers 2 در ماه فوریه بیشترین دانلود را در منطقه اروپا و آمریکا به خود اختصاص داد. در این ماه بازی Final Fantasy 7 Rebirth نیز به عنوان دومین بازی محبوب PS5 در ماه فوریه معرفی شد.

بازی Helldrivers 2 در تاریخ 8 فوریه 2024 عرضه شد و در مدت کوتاهی توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند که همین موضوع باعث استقبال بازیکنان از این بازی و افزایش فروش این محصول در آمریکا و اروپا بود. در این ماه این بازی توانست عنوان پرفروش‌ترین بازی را در منطقه انگلستان به خود اختصاص دهد و در منطقه آمریکا نیز کماکان فروش آن ادامه دارد و در این منطقه نیز به عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین بازی شناخته شده است. طبق لیستی که اخیرا منتشر شده، این بازی توانسته است هم در منطقه اروپا و هم در منطقه آمریکا، به عنوان پردانلودترین و محبوب‌ترین بازی پلی استیشن 5 شناخته شود.

براساس این لیست، بازی Final Fantasy 7 Rebirth در جایگاه دوم قرار دارد. این بازی در اواخر ماه فوریه منتشر و در اختیار بازیکنان قرار گرفت. با اینکه تا به امروز آمار دقیق فروش این بازی اکشن نقش‌آفرینی توسط شرکت سازنده آن یعنی اسکوئر انیکس هنوز منتشر نشده است اما قرار گرفتن این بازی در جایگاه دوم، نشان از فروش و استقبال خوب گیمرها در منطقه اروپا و آمریکا دارد. از زمان انتشار این بازی تا به امروز، بازی Final Fantasy 7 Rebirth توانسته است نظر منتقدها و گیمرها را به خود جلب کند، اما آمارهای فروش اولیه این بازی در منطقه ژاپن و انگلیس نشان می‌دهد که این بازی نتوانسته مانند Helldrivers 2 کار خود را طوفانی و پرقدرت آغاز کند.

اگر نگاهی به جدول پردانلودترین بازی‌های PS5 در ماه فوریه بندازیم، می‌بینیم که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League جایگاه سوم را در منطقه آمریکا و جایگاه هشتم را در منطقه اروپا به خود اختصاص داده است. این بازی با اینکه نتوانسته است انتظارات برادران وارنر را در زمینه تجاری برآورده کند اما به نظر می‌رسد در منطقه آمریکا با استقبال گیمرها مواجه شده است. در این لیست، عنوان بازی معروف دیگری یعنی Skull and Bones نیز به چشم می‌خورد که توانسته است در منطقه آمریکا جایگاه هشتم و در منطقه اروپا جایگاه هفتم را به خود اختصاص دهد. در انتها باید به بازی معروف Persona 3 Reload نیز اشاره کرد. جایگاه ۹ منطقه آمریکا و جایگاه ۱۸ منطقه اروپا نیز به این بازی تعلق دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *