بلاگ

آشنایی با ترفند‌های نینتندو سوییچ

آشنایی با ترفند‌های نینتندو سوییچ، کنسول نینتندو سوییچ در عین سادگی، دارای ترفند‌های مختلفی است. این ترفند‌ها با اینکه در بسیاری از مواقع در جلوی چشمان‌تان حضور دارند، اما شما هیچگاه توجهی به آنها نمی‌کنید. در اینجا قصد داریم تا به بررسی تعدادی از ترفند‌های کاربردی کنسول نینتندو سوییچ بپردازیم. اگر شما هم از کاربران این کنسول جذاب و خاص هستید، تا انتها همراه ما باشید تا با ترفند‌های مخفی کنسول خود آشنا شوید.

تم کنسول خود را عوض کنید

یکی از متداول‌ترین ویژگی‌هایی که تمامی کاربران نینتندو در آن شباهت دارند، عدم توجه به قابلیت تغییر تم کنسول خود می‌باشد. البته کنسول نینتندو نیز، انتخاب‌های بسیاری را برای شما قرار نداده است. اما شما می‌توانید تم کنسول خود را میان دو حالت روشن و تاریک عوض کنید. با رفتن به قسمت System Settings و سپس مراجعه به Themes، می‌توانید با توجه به سلیقه خود، تم کنسول خود را عوض کنید.

اتصال هدفون و هندزفری بلوتوثی

در ابتدا این قابلیت برای کنسول‌های نینتندو وجود نداشت، به همین علت هنوز بسیاری از کاربران این کنسول از امکان اتصال هندزفری و هدفون بلوتوثی به کنسول نینتندو سوییچ بی‌خبر هستند. شما به‌راحتی هرچه‌تمام‌تر می‌توانید هدفون یا هندزفری بلوتوثی خود را به این کنسول متصل کنید. برای این کار ابتدا به تنظیمات کنسول خود رفته و سپس Bluetooth audio را انتخاب کنید. در اینجا به دنبال نام دستگاه بلوتوثی خود بگردید و به آن متصل شوید.

افزایش فضای ذخیره‌سازی با MicroSD

آیا تابه‌حال با مشکل فضای ذخیره‌سازی در کنسول نینتندو سوییچ مواجه شده‌اید؟ در این صورت اولین راه‌حلی که به‌احتمال زیاد به ذهن شما خطور می‌کند، حذف تعدادی از بازی‌های خود و کاهش فضای اشغال شده است. اما می‌توانید با MicroSD، این مشکل را به‌سادگی حل کنید و باعث افزایش فضای ذخیره‌سازی محدود کنسول نینتندو شوید. بعضی از MicroSD ها، به‌صورت اختصاصی برای کنسول‌های نینتندو طراحی شده‌اند و سازگاری بسیار مناسبی با این دستگاه‌ها دارند.

بازی‌های رایگان نینتندو را از دست ندهید

با توجه به قیمت بالای کنسول‌ و بازی‌های آن، استفاده از بازی‌های رایگان می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. هر کنسولی دارای بازی‌های رایگان متعددی است که کاربران به‌آسانی می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند. برای کنسول نینتندو سوییچ نیز به همین صورت است. برای مشاهده بازی‌های رایگان نینتندو کافی است به قسمت جستجو بازی‌ها رفته و در قسمت Price Range، به دنبال بازی‌های Free بگردید.

بازی‌های خود را مرتب و دسته‌بندی کنید

اگر شما هم از بازی‌های متعدد بسیاری بر روی کنسول نینتندو بهره‌مند هستید، به‌احتمال زیاد با مشکل به‌هم‌ریختگی لیست بازی‌های خود مواجه شده‌اید. این آشفتگی می‌تواند برای بسیاری از بازیکان آزاردهنده باشد و موجب شود تا آنها برای پیداکردن بازی‌های موردنظر خود زمان زیادی را صرف کنند. برای رفع این مشکل می‌توانید بازی‌های خود را دسته‌بندی کنید، تا به طرز بهتری به هر یک از آنها دسترسی داشته باشید. شما با انتخاب گزینه Creat New Group قادر هستید تا گروه‌ها و دسته‌بندی‌های مختلفی را برای بازی‌های خود ایجاد کنید و با توجه به سلیقه خود، هر یک از بازی‌ها را در گروهی خاص قرار دهید.

ویدئو و تصاویر بازی خود را ضبط کنید

بسیاری از افراد علاقه دارند تا لحظات جذاب و خاص بازی‌های خود را ضبط کنند و آنها را با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارند. خوشبختانه کنسول نینتندو سوییچ از این قابلیت نیز پشتیبانی می‌کند. شما در این کنسول می‌توانید به‌راحتی هرچه‌تمام‌تر ویدئو‌های موردنظر خود را ضبط کنید یا از تصاویر مختلف، اسکرین‌شات بگیرید. برای انجام این کار دکمه مشخصی به نام Capture روی کنترلر شما وجود دارد که با فشردن آن می‌توانید اقدام به ثبت اسکرین‌شات کنید. همچنین برای ضبط تمامی رویداد‌های سی ثانیه گذشته، کافی است چند ثانیه انگشت خود را روی این دکمه نگه‌دارید. این دکمه در سمت چپ و زیر دکمه‌های جهت قرار گرفته است. پس از ضبط تصاویر موردنظر، با مراجعه به بخش آلبوم‌، می‌توانید تصاویر به ضبط رسیده‌ را مشاهده فرمایید.

سیو‌های خود را دانلود کنید

شما می‌توانید با استفاده از فضای ابری (Save Data cloud) اطلاعات و سیو‌های مربوط به بازی خود را ذخیره کنید. با استفاده از این قابلیت، برای همیشه اطلاعات و سیو‌های خود را در جایی ذخیره‌ کنید و نگران ازدست‌رفتن آنها نباشید. برای این کار باید به تنظیمات کنسول بروید و با مراجعه به Data Management، گزینه Save Data Cloud را انتخاب کنید. در این مرحله با انتخاب حساب کاربری موردنظر، اقدام به دانلود تمامی سیو‌های موجود در آن کنید.

قابلیت پشتیبان‌گیری خودکار را فعال کنید Auto Backup

برای حفظ اطلاعات خود، علاوه بر دانلود آنها، می‌توانید به‌صورت خودکار از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید. با روشن‌کردن این قابلیت، کنسول‌ شما همیشه و به‌صورت خودکار، اقدام به دریافت نسخه‌های پشتیبان از اطلاعات و سیو‌های شما می‌کند. برای روشن‌کردن Auto Backup به تنظیمات کنسول رفته و گزینه Data Management را انتخاب کنید. در این قسمت گزینه Save Data Cloud را انتخاب کنید. پس آنکه حساب کاربری موردنظر خود را انتخاب کردید، بر روی Automatic Save-Data Backup کلیک کنید و سپس این قابلیت را روی حالت On قرار دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *