بلاگ, دسته‌بندی نشده

همه چیز درباره آپدیت جدید ایکس باکس

همه چیز درباره آپدیت جدید ایکس باکس، پس از گذشت مدت‌ها ایکس باکس دست به یک آپدیت اساسی و نسبتاً بزرگ برای خود زد. در این آپدیت شاهد تغییرات قابل‌توجهی از طرف مایکروسافت برای سرویس‌های ایکس باکس چه در کامپیوتر و چه در کنسول‌ بودیم. مایکروسافت در آپدیت ماه آوریل، ویژگی‌ها و تغییرات جالبی را صورت داده است که در ادامه بیشتر به آنها می‌پردازیم.

اضافه‌شدن منو گیم هاب GameHub

گیم‌هاب ابتدا در ماه فوریه به‌صورت آزمایشی نمایش داده شد و حال پس از دو ماه در آپدیت جدید ایکس باکس، برای کاربران اضافه شده است. گیم هاب شباهت بسیاری به استیم دارد و ویژگی‌های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای مثال شما در این سرویس جدید می‌توانید تصاویری از بازی‌ها و همچنین اخبار مربوط به آنها را مشاهده کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در ادامه شما را بیشتر با این سرویس جذاب آشنا خواهیم کرد.

گیم هاب چیست؟

GameHub Xbox یک سرویس جالب از سمت مایکروسافت است و به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور گسترده به بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و محتوای دیگر مرتبط با Xbox دسترسی پیدا کنند. این سرویس به کاربران این امکان را می‌دهد که بازی‌ها را مدیریت کرده، با دوستان خود ارتباط برقرار کنند، از وضعیت آنلاین و تماس‌های صوتی و تصویری بین بازیکنان استفاده کنند و محتوای مرتبط با بازی‌ها را مشاهده کنند. این سرویس به‌طورکلی واسط کاربری مرکزی برای تجربه بهتر بازی‌ها در ایکس باکس است.

همچنین علاوه بر سیستم GameHub شاهد تغییرات دیگری نیز در این کنسول بودیم. برای مثال تغییرات مهمی در سیستم دیسکورد ایکس باکس به وجود آمده و کاربران به تنظیمات صوتی بیشتری دسترسی دارند. این تنظیمات به‌طورکلی شامل استفاده از تجربیات صوتی بهتر در دیسکورد می‌باشد.

همچنین شاهد اضافه‌شدن ویژگی جالبی در این کنسول بودیم. پس از این آپدیت شما می‌توانید نصب یا حذف بازی‌های کنسول خود را محدود کنید. این موضوع برای والدین یا افرادی که با دیگر اعضای خانواده از یک کنسول استفاده می‌کنند بسیار مهم و تأثیرگذار است. اگر قصد دارید که یک بازی بر روی کنسول شما نصب نشود، ازاین‌پس می‌توانید نصب آن را مسدود کنید.

همچنین اگر دوست ندارید فرد دیگری مانند برادر کوچک‌تر شما که به‌طور هم‌زمان با شما بر روی یک کنسول بازی ‌می‌کند به‌صورت اشتباهی بازی یا برنامه‌ای را حذف کند، ازاین‌پس می‌توانید حذف بازی‌ها و برنامه‌های موردنظر خودتان را مسدود کنید. برای انجام این کار باید به بخش Settings و سپس به قسمت System و بعد به Access restrictions مراجعه کنید.

از اینکه تا انتها همراه ما بودید متشکریم. امیدواریم که از بررسی اطلاعات کامل تغییرات و آپدیت جدید ایکس‌ باکس لذت کافی را برده باشید. آپدیت آوریل ماه به‌طورکلی شامل اضافه‌شدن و تغییراتی در سرویس‌هایی نظیر گیم هاب و دیسکورد و همچنین تغییراتی در سیستم‌عامل کلی کنسول بود. امیدواریم که با خواندن این مطلب با تمامی تغییرات آشنا شده باشید و از آنها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *